Kaip išvengti klaidų skaitmeninėje komunikacijoje?

Vis dar dažna organizacija Lietuvoje nėra pakankamai susitvarkiusi skaitmeninės komunikacijos našumo matavimų ir pirmiausia „Google Analytics“. Net didelės įmonės dažnai negali išreikšti savo komunikacijos įdirbio pajamomis, o komunikacijos veiksmus daugeliu atvejų grindžia neteisingomis prielaidomis. Tai neleidžia suprasti, kokie darbai kiek vertės sukūrė, koks socialinių tinklų turinys ar tematika duoda daugiau pardavimų, kokie „AdWords“  raktažodžiai, skelbimai yra pelningesni ir t.t. Taip pat nebeaišku, kuriam kanalui  – „AdWords“, „Facebook“ ar kitam – geriau skirti biudžetą.

Simptomai, kad deginate savo pinigus

Išsiaiškinti, ar „Google Analytics“ įdiegtas teisingai, galima be jokių papildomų priemonių. Tiesiog atsakykite sau į šiuos klausimus:

  1. Ar „Google Analytics“ diegė sertifikuotas „Google Analytics“ specialistas?
  2. Ar turite „Tag Manager“ paskyrą?
  3. Ar turite „Google Search Console“ paskyrą?
  4. Ar diegimo metu jūsų prašė organizacijos IP adreso?
  5. Ar diegimo metu su diegėju aptarinėjote, kas jūsų tinklalapyje gali būti matuojama?

Jeigu nors į vieną klausimą atsakėte „Ne“ arba „Nežinau“, yra labai didelė tikimybė, kad deginate reklamos pinigus. Socialinė komunikacija ir tinklalapio lankomumo statistika iš pirmo žvilgsnio yra nelabai susijusios sritys, turinčios atskirus statistinius rodiklius, bet, patikėkite, kai iškyla klausimas, ką daryti: ar vykdyti socialinę komunikaciją, ar reklamą, o gal dirbti su SEO, – „Google Analytics“ duomenys yra būtini. Jeigu apie savo verslą galvojate globaliai, tai netgi dirbant tik su socialine komunikacija yra būtina tinkamai parametrizuoti „Google Analytics“ ir nustatyti rodiklius ne tik socialinei komunikacijai, bet ir komunikacijai apskritai.

Priimkite šią informaciją tuo atveju, jeigu turite savo internetinį tinklalapį ir jį naudojate komunikacijoje siekdami didesnių pardavimų. Jeigu turite tik socialinę paskyrą ir dirbate tik su ja, „Google Analytics“ jums niekuo nepadės, užteks socialinės komunikacijos statistikos.

„Google Analytics“ automatinis auditas

Įrankis „Google Audit“ gali automatiškai patikrinti ir pateikti jums ataskaitą apie tai, ar tinklalapyje teisingai nustatyti 25 skirtingi „Google Analytics“ diegimo parametrai. Raudonos dalys ataskaitoje nebūtinai reikš blogai veikiančią arba būtinai reikalingą funkciją. Kiekvienu atveju parodymus reiktų vertinti individualiai pagal verslo situaciją, bet atkreipti dėmesį yra būtina.

Jeigu reikės pagalbos patikrinant, rašykite mums: padėsime ir pasitikrinti, ir susitvarkyti, kad jūsų „Google Analytics“ ir matavimų sistema pasakytų jums, kur galite sutaupyti arba geriau panaudoti turimus finansus.

Parsisiųsti „Google Audit“ įrankį

 

Komentarai