YouTube video reklamos įtaka – 20% augęs „Muresta.lt” perkančių lankytojų skaičius

UAB Semerita Muresta

UAB „Semerita”, savo veiklą pradėjo 2013 m. Sudėtingu COVID-19 krizės laikotarpiu, klientui pasiūlėme išmėginti YouTube vaizdo reklamą prekės ženklo žinomumo auginimui, informavimui apie naujus prekės ženklus bei akcijas.  

Apie įmonę:

  • UAB „Semerita” (www.muresta.lt) santechnikos ir vonios įrangos prekybos tinklas Lietuvoje.

Tikslas:

  • auginti prekės ženklo žinomumą;
  • informuoti klientus apie naujus prekės ženklus, vykstančias akcijas.

Sprendimai:

  • YouTube;
  • Bumper Ads, TrueView for Action Ads;
  • Smart Bidding strategijos (CPM, Max. Conversions)

Rezultatai:

  • 12% didesnė apyvarta;
  • 29% parduota daugiau produktų;
  • 20% augęs perkančių lankytojų skaičius.

Naujos ar dar neišmėgintos priemonės dažnai vertinamos skeptiškai ir kelia klausimų dėl išlaidų. Vaizdo reklamą pasiūlėme, kadangi ji vartotojams skatina didesnį emocinį atsaką, nei kitos formos, o YouTube vaizdo reklamos kaštai – nebūtinai dideli. 

Vyrauja nuostata, kad vaizdo reklama reikalauja didelių investicijų. Tačiau tai ne visuomet teisinga nuomonė. Svarbu įvertinti kokią informaciją norite pateikti, kaip ją norite pateikti. Išlaidų dydis priklauso ir nuo pasirinkto vaizdo formato – ar tai bus grafinis filmukas, ar tai bus filmukas iš turimos reklaminės medžiagos, ar visai naujas vaidybinis reklaminis klipas.

Klientui norint įvertinti YouTube vaizdo reklamos naudą, pradėjome nuo saugių investicijų. Vaizdo reklamai buvo naudota įmonės paruošta video medžiaga, o mes parengėme reklaminę kampaniją YouTube kanale. Dvejų mėnesių laikotarpyje buvo rodomi įvairių „Muresta.lt” prekinių ženklų vaizdo reklamos filmukai. 

Augo organinis įmonės tinklalapio srautas, didėjo paties prekinio ženklo žinomumas ir stiprėjo domėjimasis rodytais prekiniais ženklais. Rodiklių augimas nebuvo staigus, tačiau gerėjantys rezultatai visuose kanaluose aiškiai parodė video kampanijų įtaką. 

Lyginant 2020 m. pirmąjį ketvirtį, su 2020 m. antruoju ketvirčiu, e-prekybos apyvarta kilo 12%, parduota 29% daugiau produktų, o perkančių svetainės lankytojų skaičius augo 20%.

„Jaučiame spartesnį augimo pagreitį. Įdiegta 3D KPI sistema padeda suvokti rinkodaros kryptį, kur ir kaip einame.UAB „Semerita“ vadovas Rimvydas Meidūnas