YouTube įtaka „Pigiausiosdalys.lt” – 9% didesnės pajamos

Pigiausios dalys YouTube reklamos įtakaNors karantino metu Pigiausiosdalys.lt situacija nebuvo bloga, galimybės rinkoje pakito. Neįprastos aplinkybės skatina ieškoti ir kitokių sprendimų. E – prekybos ir žinomumo vystymui, klientui pasiūlėme nedideliu biudžetu išbandyti video reklamą YouTube kanale. 

Apie įmonę:

  • Pigiausiosdaslys.lt siūlo įsigyti naujų, visų markių lengvųjų automobilių ir mikroautobusų detalių;
  • UAB Šiaulių autodota įkurta 1991 m. 

Tikslas:

  • vystyti elektroninę prekybą;
  • padidinti įmonės žinomumą.

Sprendimai:

  • YouTube Video Ads;
  • Bumper Ads;
  • Smart Bidding.

Rezultatai:

  • 9% didesnės pajamos;
  • 6% daugiau pardavimų;
  • 1,6% didesnis ROAS.

Versle visuomet ieškoma būdų prekybai gerinti, ar žinomumui vystyti. Tai – verslių žmonių bruožas. Neįprastos Lietuvoje karantino sąlygos paskatino ieškoti naujų būdų tikslams pasiekti. 

Dėl rezultatų ir sąnaudų santykio pasiūlyta vaizdo reklama YouTube kanale. „Pigiausiosdalys.lt” video reklamos paskirtis – skleidžiama žinia apie projektą. Tikslinė auditorija, tai vartotojai, besidomintys automobilių detalėmis, ar vietomis, kur jas įsigyti. Informacija ir žinutė vartotojams jau matyta anksčiau. Mėnuo prieš YouTube reklaminės kampanijos aktyvavimą, įmonei įprastai sezoniškai aktyvus ir stiprus, taigi radikaliai pakelti rodiklius, kurie ir taip buvo geri – sudėtinga. 

Pigiausiosdalys.lt atveju, pardavimų rezultatai, ROAS buvo geri, tačiau klientas, esant neįprastoms sąlygoms, norėjo išmėginti e-prekybos vystymo, žinomumo didinimo būdus. Investicijos į YouTube reklaminę kampaniją buvo atsargios, rodikliai taip pat kito palengva. Per sąlyginai trumpą laikotarpį iki karantino sąlygų sušvelninimo buvo stebimas lengvas rezultatų kilimas. 

Vertinimui buvo peržiūrimi analogiški 2019 ir 2020 metų laikotarpiai. Situacija nepakito radikaliai, tačiau sustiprėjo statistiškai ne toks rezultatyvus prekybinis mėnuo. Šios, klientui naujos, priemonės išmėginimas nedidelėmis išlaidomis 9% padidino pajamas, 6% prisidėjo prie bendrų pardavimų ir 1,6% pagerino ROAS. 

„Bendras darbas konstruktyvus. Reklamos kampanijų rūpesčiai tapo malonūs.UAB „Šiaulių autodota“ elektroninių paslaugų direktorius Edgaras Afarjanc