Skytech.lt: 65% didesnė apyvarta nekeičiant reklamos išlaidų

UAB „Skytech“ („Skytech.lt“) — kompiuterinės ir skaitmeninės technikos prekybos tinklas, kuris iš pradžių turėjo „AdWords“ reklamos specialistus įmonės viduje. Pateikėme įmonei ambicingą pasiūlymą: nekeičiant biudžeto uždirbti iš „AdWords“ tiek, kad apsimokėtų samdyti agentūrą ir dar liktų daugiau pajamų nei pavykdavo sukurti iki tol. Kaip mums tai pavyko?

„AdWords“ reikalauja nuolatinės priežiūros

Pasak „Skytech.lt“ rinkodaros vadovės Kristinos Lapinskaitės, potencialiems el. parduotuvės klientams labai svarbu pateikti pasiūlymą tada ir ten, kur jie ieško konkrečios prekės.

„Vartotojai savo būsimų pirkinių ir informacijos pirmiausia ieško būtent „Google“ tinkle, todėl neabejodami pasirinkome „AdWords“ kaip tinkamiausią priemonę el. parduotuvės reklamai,“ – mini Kristina Lapinskaitė.

Iš pradžių skelbimus administravę savo jėgomis, vėliau „Skytech.lt“ dėl laiko stokos ir darbų gausos kreipėsi į mus.

„Raibec“ padėjo mums tinkamai sudėlioti prioritetus ir reklamos tikslus siekiant efektyviau panaudoti reklamai skiriamą biudžetą. Mūsų bendradarbiavimas leido pasiekti nelauktai gerų rezultatų,“ — pasakoja UAB „Skytech“ rinkodaros vadovė Kristina Lapinskaitė.

Tikslesni skelbimai – daugiau pardavimų

Pirmiausia su klientais sutarėme dėl „Skytech.lt“ reklaminės kampanijos tikslų:

  • pritraukti daugiau perkančių lankytojų,
  • paskatinti lankytojus aktyviau pirkti,
  • padidinti reklamos investicijų grąžą,
  • ir padidinti pardavimus.

Pradėjome nuo tikslesnio raktinių žodžių parinkimo ir skelbimų skaidymo į grupes pagal produktų kategorijas. Taip sukūrėme tikslesnius skelbimus, kurie gavo aukštesnį kokybės balą ir atitinkamai mažesnę paspaudimo kainą. Rezultatas — 24% sumažėjusios kliento išlaidos reklamai. Analizuodami pakeitimų statistiką „Google Analytics“ įrankiu, gavome naujos informacijos, pagal kuriuos toliau koregavome raktinius žodžius ir skelbimų grupes.

Skelbimai su konkrečiu pasiūlymu labiau patraukia dėmesį ir skatina pirkti, todėl nusprendėme per „AdWords“ reklamuoti ir įmones akcijas. Tai padarius paspaudimų rodiklis padidėjo 5 kartus. Šis rodiklis labai svarbus, nes parodo, kaip tiksliai reklama pasiekia potencialius pirkėjus.

Pirkėjų skaičius išaugo 25%

Susigrąžinti investicijas ir uždirbti yra kiekvieno verslo tikslas, o „AdWords“, kaip reklamos platforma, suteikia galimybę labai tiksliai išmatuoti investicijų grąžą (IG). „Skytech.lt“ atveju šis rodiklis pakilo 80%, apyvarta — 65%. Taip pat net ketvirtadaliu padaugėjo lankytojų, apsilankančių el. parduotuvėje ir perkančių prekes.

„Turime 8 prekybos salonus Lietuvoje, todėl reklamuojamės ne tik internete, bet ir tradicinėje medijoje. Reklama „Google AdWords“ tinkle mums padeda palaikyti stabilų elektroninės parduotuvės klientų srautą. Šiuo metu didžiausią pardavimų dalį sudaro mūsų elektroninės parduotuvės pardavimai, todėl galime tiksliai stebėti šios reklamos įtaką įmonės apyvartai ir yra akivaizdu, jog ji didelė. Ateityje planuojame didinti investicijas reklamai „Google“ tinkle,“ — sako K. Lapinskaitė.