Skrendu.lt: 90% daugiau pardavimų pritaikius „Google“ API

UAB „Baltic Tours Vilnius“ („Skrendu.lt“) susidūrė su visiems verslams žinoma problema – augančia konkurencija: skrydžių bilietus rinkoje pardavinėjo ir daugiau nei 20 kitų įmonių. Dauguma jų, kaip ir „Skrendu.lt“, reklamavosi per „Google Adwords“ sistemą. Norėdama įgyti konkurencinį pranašumą, įmonė turėjo ieškoti naujų sprendimų, kurie leistų greičiau reaguoti į rinkos pokyčius ir optimizuoti procesus.

Nespėdavo atnaujinti skelbimų

„Skrendu.lt“ – viena pirmųjų lėktuvo bilietų ir kelionių rezervavimo sistemų Lietuvoje. Kadangi tai yra interneto vartotojams skirtas projektas, klientas reklamai jau naudojo „Google AdWords“ skelbimus kaip pagrindinę reklamos formą. Nors galimybė pasiekti ir pritraukti tikslinę auditoriją buvo, pardavimų didinimas tapo rimtu iššūkiu, iš dalies todėl, kad nė viena įmonė nėra apsaugota nuo naujų žaidėjų atėjimo į rinką.

„Kaip ir visi verslai, norėjome augti ir parduoti daugiau, norėjome pirmi pateikti klientams geriausius pasiūlymus. Dėl didelių kiekių ir dažnai besikeičiančių bilietų kainų elektroninėje sistemoje negalėjome to padaryti fiziškai. „Raibec“ pasiūlė intriguojantį sprendimą“, – pasakoja UAB „Baltic Tours Vilnius“ vadovas Sigitas Fabijonavičius.

Unikalus reklamos automatizavimo sprendimas

Lėktuvų bilietų pirkėjams internete didžiausią įtaką turi pasiūlymo tikslumas (konkreti skrydžio kryptis) ir bilietų kaina. Atsižvelgdami į tai, klientų „Google AdWords“ paskyrą sujungėme su el. parduotuvės turiniu per „Google“ API – mūsų pačių sukurtą algoritmą, kuris leidžia atnaujinti reklamą automatiškai pagal tinklalapio duomenis. Pavyzdžiui, jeigu pakeičiamos bilietų kainos arba atsiranda nauja skrydžių kryptis, „AdWords“ skelbimai yra sukuriami arba patikslinami be žmogaus įsikišimo.

Toks sprendimas labai supaprastino reklaminių kampanijų priežiūrą „Skrendu.lt“ – įmonei, kuri valdo didelės apimties „AdWords“ kampanijas, organizuoja akcijas ir dažnai keičia pasiūlymus. Svarbiausia tai, kad įmonė galėjo potencialiems pirkėjams reklamuoti konkrečius skrydžius už specialią kainą daug greičiau nei konkurentai, kurie atnaujina skelbimus rankiniu būdu.

Pajamos šovė į viršų

Įdiegus skelbimų automatizavimo sistemą, pasiekti įspūdingi kampanijų efektyvumo pokyčiai: „Skrendu.lt“ pajamos iš „AdWords“ reklamos padidėjo 553%, pardavimai – 90%.

Papildomai klientams įjungėme „AdWords“ kampanijas užsienyje: Osle, Londone ir Dubline dėl ten gyvenančių lietuvių bendruomenių. Bilietų pardavimai į Lietuvą skrendantiems žmonėms „Skrendu.lt“ pajamas pakėlė 30%.

„Kiekvienas į reklamą investuotas litas padidino pardavimus“, – sako UAB „Baltic Tours Vilnius“ vadovas Sigitas Fabijonavičius.