PigiausiosDalys.lt: 2,5 karto daugiau užsakymų per 1 metus

UAB „Šiaulių autodota“, valdanti autodalių el. parduotuvę „Pigiausiosdalys.lt“, veiklos pradžioje koncentravosi į verslo vardo populiarinimą per „Google AdWords“ skelbimus. Didinti lankytojų srautą sekėsi neblogai, tačiau greitai išryškėjo dažna problema: realių pardavimų skaičius neaugo taip greitai, kaip verslo žinomumas.

Ieškodami efektyvesnių sprendimų, „Pigiausiosdalys.lt“ atstovai kreipėsi į mus. Įmonė pateikė labai konkrečius tikslus:

  • išgryninti raktažodžius bei skelbimus,
  • sutvarkyti visos paskyros struktūrą,
  • ir padaryti, kad „AdWords“ paskyros administravimas užimtų kuo mažiau laiko.

Savo ruožtu mes papildomai išsikėlėme tikslus, kurie didintų verslo pelningumą:

  • pasiekti 20% autodalių užklausų iš viso „Pigiausiosdalys.lt“ lankytojų srauto,
  • mažiausiai 1% lankytojų paversti pirkėjais.

Pirmiausia išsprendėme kliento „AdWords“ paskyros nesklandumus: pašalinome besidubliuojančias, persidengiančias reklaminių kampanijų dalis ir nustatėme geriausius nukreipimo puslapius. Kaip parodė reguliariai klientui teikiamos išsamios ataskaitos, jau pirmosiomis darbų savaitėmis pradėjo augti skelbimų efektyvumas, gerokai sumažėjo ir laiko sąnaudos paskyros administravimui.

Atskiros kampanijos — bendram rezultatui

Kadangi verslui reikia ir pardavimų, ir žinomumo, šiems tikslams sukūrėme atskiras „AdWords“ kampanijas. Toks sprendimas leido nustatyti ir atskirus reklamos biudžetus bei geriau paskirstyti išlaidas skelbimams.

Pagrindinę „AdWords“ kampaniją Paieškos tinkle išskaidėme į dvi skelbimų grupes: vieni buvo rodomi pagal tikslią, kiti — pagal plačią atitiktį. Pirmuoju atveju reklama paieškoje buvo rodoma tik tada, kai vartotojas ieškodavo tiksliai tokio raktinio žodžio, kokį nurodėme mes „AdWords“ paskyroje. Antruoju atveju skelbimai buvo rodomi ir ieškant papildomų raktinių žodžių šalia nurodyto pagrindinio.

Žinojome, kad tikslios atitikties skelbimai paprastai pritraukia mažiau lankytojų, bet daugiau pirkėjų. Taip nutiko ir šįkart: net 16% lankytojų, atėjusių į parduotuvę iš tokių skelbimų, atsiuntė užklausą, o 1,5 % užsakė autodetales.

Pelningiausi — dinaminės paieškos skelbimai

Taip pat žinojome, kad žmonėms, kurie jau domėjosi konkrečia preke, parduoti yra daug lengviau. Šiam tikslui įgalinome pakartotinę rinkodarą „Google“ Paieškos tinkle, leidžiančią dar kartą parodyti „Pigiausiosdalys.lt“ skelbimus el. parduotuvės lankytojams, kurie netapo pirkėjais, bet toliau ieškojo autodalių internete. 17% lankytojų, atėjusių per šią kampaniją, atsiuntė užklausą, o 1,8% užsakė detales.

Galiausiai paleidome dinaminius paieškos skelbimus, kurie automatiškai rodomi paieškos rezultatuose pagal svetainės turinį. Taip pasiekėme potencialius pirkėjus, ieškančius labai specifinių autodalių. Šios investicijos grąža buvo didžiausia: į reklamą investuotas 1 Eur sukūrė 211 Eur pajamų.

„Džiaugiamės ne tik augančiu mūsų projekto žinomumu, bet ir tuo, kad pavyksta pritraukti vis daugiau lankytojų, kurie neša realią naudą verslui. Bendradarbiaudami su RAIBEC, net ir su mažesniu biudžetu pasiekėme geresnių rezultatų. Mūsų veikloje pastebimas sezoniškumas, todėl labai vertiname atsiunčiamas „Google Trends“ ataskaitas, kurios parodo, kaip keičiasi paieškų apimtys pagal mūsų tikslinius raktažodžius,“ — sako UAB „Šiaulių autodota“ atstovai.