„Property solutions“: Vartotojų elgsenos motyvų supratimas padidino užklausų kiekį 3,5 karto

Buto pardavimas ar pirkimas dažnam gyventojui yra neeilinis ir nekasdienis įvykis. Konkurencija šiame versle didelė, pardavimų kainos svyruoja, o rinka tai atsigauna, tai stagnuoja. Visą tai įvertinus, MB „Property Solutions” nusprendė kitaip pažvelgti į savo klientų veiksmus.

Apie MB „Property Solutions”:

  • „Property Solutions”, MB (www.parduokbuta.lt) – butų supirkimo ir pardavimo įmonė, galinti nupirkti kliento butą per 24 val., už realią rinkos kainą;
  • suteikia galimybę parduoti ar keisti savo butą greitai ir be streso.

Tikslai:

  • įsigilinti į klientų poreikius ir suprasti elgseną;
  • padidinti www.parduokbuta.lt gaunamų užklausų buto pardavimui skaičių;
  • padidinti reklamos investicijų atsiperkamumą.

Sprendimai:

  • duomenų ir vartotojų elgsenos analizė;
  • www.parduokbuta.lt išskirtinumo išgryninimas;
  • skelbimų formuluočių, turinio keitimas.

Rezultatai:

  • 3,5 karto daugiau klientų užklausų;
  • 60% mažesnė užklausos kaina;
  • pasiekta 2 kartus daugiau unikalių vartotojų.

Klientų sprendimas pasinaudoti kompanijos siūloma paslauga nėra priimamas impulsyviai. Didele konkurencija pasižyminti rinka stagnuoja, taigi buvo itin svarbu, pateikti potencialiam klientui jo laiką ir energiją taupantį sprendinį. Įmonė siekia, kad buto pardavėjui nereikėtų rūpintis nei kokia kaina parduoti butą, nei kaip jį paruošti pardavimui, nei kur kelti skelbimus. 

Įmonei siūlant unikalią paslaugą, o rinkai stingstant, buvo iškeltas drąsus tikslas auginti www.parduokbuta.lt gaunamų užklausų kiekį. 

„Nors įvairios iki tol taikytos rinkodaros strategijos didino prekės ženklo bei www.parduokbuta.lt žinomumą ir vartotojų susidomėjimas paslauga nuolatos augo, norėjome  spartesnio augimo.” MB Property Solutions” vadovas V.Šukys. 

Turėjome suprasti pasekmės priežastis ir rasti geriau veikiančius rinkodaros sprendimus. 

„Norint priimti teisingus sprendimus turime suprasti vartotojų elgsenos motyvus.” – Remigijus Kuliešius, RAIBEC direktorius. 

Šis etapas įmonei kainavo kantrybės, tačiau padėjo efektyviai veikti. Duomenų analizė įgalino žengti prie tikslingo rinkodaros valdymo. Naudodami „Google Analytics“ ir supratę vartotojų lūkesčius, sukūrėme skelbimų formuluotes, pakoregavome turinį, pabrėžiant esmines ypatybes. Rezultatas – kartais padidėjęs užklausų dėl buto pardavimo kiekis ir 60% mažesnė vienos užklausos kaina. 

Įgyvendinus sprendimus, buvo gaunama 3.5 karto daugiau užklausų dėl buto pardavimo, pasiekta 60% mažesnė vienos užklausos kaina ir pasiekta 2 kartus daugiau unikalių vartotojų. Palyginus 2020 m. sausį, su 2019 m. sausiu tai būtų 7 kartus daugiau užklausų, 79% mažesnė užklausos kaina. 

„Sunku patikėti, kad stagnuojančioje rinkoje pardavimus gali didinti ne procentais, o kartais. Čia kaip pagavus auksinę žuvelę.“ MB „Property Solutions“ vadovas Vaidas Šukys.