Rinkodaros strategijos atnaujinimas 1,5 karto padidino LeModus elektroninės prekybos pardavimus

Prekyba drabužiais – sritis, turinti savo specifiką. Reikia atsižvelgti į sezoniškumą, į mados tendencijas, į skirtingas prekinių ženklų komunikuojamas žinutes, į teminius prekių pasiūlymus. Aprangos versle pasiūlai ir paklausai priklausant dar ir nuo kasdienio klientų ritmo pokyčių, vis svarbiau rasti kuo vertingesnį ir vartotojų laiką taupantį sprendimą. Atsižvelgiant į tai, bendravimas, prasidėjęs nuo vieno prekinio ženklo komunikavimo socialiniame tinkle, peraugo į ženkliai didesnį projektą su AB „Lėvuo”, auginant apimtis internetiniuose pardavimuose.

Apie AB „Lėvuo”:

  • viena didžiausių mažmeninės prekybos įmonių Lietuvoje;
  • įkurta 1992 m., AB „Lėvuo” Lietuvoje valdo 35 parduotuves ir elektroninės prekybos svetainę (www.lemodus.lt);

Tikslai:

  • vystyti internetinę prekybą;
  • auginti perkančių lankytojų %;
  • didinti reklamos investicijų grąžą.

Sprendimai:

  • duomenų analizė „Google Analytics” ir atitinkamai suderinta rezultatų matavimo sistema;
  • Google Smart Bidding;
  • Smart Creatives
  • Facebook reklama;
  • Instagram reklama.

Rezultatai:

  • 27% daugiau perkančių vartotojų;
  • 39% didesnis internetinių pirkimų kiekis;
  • 1,5 karto padidėję pardavimai internete;
  • 54% auganti reklamos investicijų grąža;
  • 28% didesnis ROAS (reklamos kampanijų efektyvumas).

Atitinkamai pertvarkyta „Google Analytics”, rezultatų matavimo sistema ir duomenų analizė įgalino priimti sprendimus, kaip didinti reklamos pasiekiamumą. Įvertinus verslo specifiką, reklamines kampanijas, jų efektyvumą ir kliento siekius buvo peržiūrimos reklamos investicijos.

„Džiaugiuosi pradėjusi dirbti su jumis. Aiškūs iškelti tikslai, reklamos sprendimai, įžvalgos, nuolatinis bendros situacijos stebėjimas, lankstumas ir greita reakcija – jūsų stiprybės. Kartu dirbti lengva.” Ingrida Aleknavičienė, AB Lėvuo” www.lemodus.lt vadovė 

Skiriant papildomą dėmesį ir kitiems reklamos kanalams, organinis tinklalapio srautas augo. Klientų susidomėjimas ir prekinio ženklo paieška kilo, kaip ir perkančių lankytojų skaičius. Lankytojų susidomėjimui turėjo įtakos ir rinkodaros kampanijos socialiniuose tinkluose. 

Reklaminės kampanijos buvo atnaujintos pagal naujausias „Google” rekomendacijas. Reklamos kanalai pasipildė „Google Ads” automatizavimo sprendimais (Smart Bidding, Smart Creatives). Tai suteikė galimybę pasiekti klientus, paieškos sistemoje susidomėjusius konkrečiais prekiniais ženklais ar prekėmis. Žinomumui didinti ir pakartotinei reklamai buvo pasitelkta video reklama. 

Darbas aprėpė 10 www.lemodus.lt asortimento prekės ženklų. Dėl aprangos verslo sezoniškumo, pasitelktas akcijinių pasiūlymų viešinimas keliais kanalais (paieškos sistemoje, banerinėse reklamose). Taip buvo pasiekiami dar lūkuriavę dėl pirkinių krepšelio kainos ar specifinius pirkimo kriterijus turėję klientai.

Atsižvelgiant į asortimento ir pasiūlymų įvairovę tam tikrais sezonais, rezultatai buvo vertinami lyginant analogiškus praėjusių metų laikotarpius. Lyginant 2020 m. sausį ir 2019 m. sausį, padidinus reklamos investicijas 20% per metus ir įgyvendinus sprendimus, perkančių vartotojų skaičius augo 27%, pirkimų internete skaičius 39%, reklamos investicijų grąža padidėjo daugiau nei perpus – 54%. Reklamos kampanijų efektyvumas kilo 28%, o pardavimai internete augo 1,5 karto.