Jaukurai.lt: 4 kartus didesnė „AdWords” investicijų grąža per 3 mėnesius

Teoriškai – arklys, praktiškai – nesikelia. Šis liaudies posakis gerai tinka ir situacijoms versle, kai plačiai taikomi reklamos būdai konkrečiu atveju nesuveikia taip, kaip turėtų. Su tokia problema į mus ir kreipėsi UAB „Jaukurai” atstovai.

Pasak kompanijos rinkodaros vadovo Mindaugo, elektroninės parduotuvės atidarymas įmonei buvo naujas ir labai reikšmingas plėtros žingsnis. Ne pro pirštus pažiūrėta ir į svetainės reklamą, kuriai pasirinktas „Google AdWords” įrankis ir investuota solidi suma.

„AdWords” pasirinkome kaip vieną iš efektyviausių priemonių reklamuotis internete. Tačiau reklama nedavė tokių rezultatų, kokių tikėjomės, – pasakojo Mindaugas. – Supratome, kad suklydome pasirinkę “AdWords” valdymo paslaugas teikiančią įmonę, kuri ima procentą nuo išlaidų, skirtų paspaudimams.”

Savaime suprantama, kuo daugiau paspaudimų prirenka reklaminė kampanija, tuo daugiau uždirba ir „AdWords” kampaniją valdanti įmonė. Tuo tarpu realių rezultatų siekimas dažnai lieka nuošalėje.

Mes pasiūlėme įmonei kitokį atsiskaitymo modelį, pagal kurį iš anksto sutarėme dėl fiksuoto mokesčio už laiką, kurio mums reikėjo situacijai pakeisti.

Kaip padidinti „AdWords” investicijų grąžą ir pardavimus?

Pirmiausia peržiūrėjome raktažodžius, pagal kuriuos „Jaukurai” ir jų prekės randamos paieškos rezultatuose. Tada perskirstėme reklamai skirtą biudžetą, daugiausia dėmesio skirdami tiksliniams lankytojams.

Bendrinius raktažodžius paieškoje naudojantys žmonės yra dar neapsisprendę pirkti, todėl šiai reklamai skyrėme mažesnę biudžeto dalį ir nustatėme mažesnę paspaudimo kainą. Kita vertus, raktažodžius su konkrečių prekių pavadinimais renkantys lankytojai jau tiksliai žino, ko nori. Tokiems raktažodžiams nustatėme aukštą paspaudimo kainą, kad „Jaukurų” reklama atsirastų pirmajame paieškos rezultatų trejetuke. Tokiu būdu į parduotuvę pritraukėme gerokai daugiau potencialių – ir realių – klientų.

Be to, įmonei pasiūlėme taikyti trumpalaikes akcijas, galiojančias tik perkant internetu, o akcinių prekių reklamai sukūrėme atskirą „Google AdWords” kampaniją. Stengėmės vengti bendrinių reklaminių pranešimų ir orientavomės į konkrečius pasiūlymus klientams.

Rezultatai

Pertvarkius reklamos ir biudžeto paskirstymo strategiją, per 3 mėnesius „Jaukurai” elektroninės parduotuvės pajamos išaugo penktadaliu, o investicijų į reklamą grąža – trečdaliu. Jaukurai taip pat pastebėjo didesnius pardavimus ir fizinėse parduotuvėse bei aktyvesnį pirkėjų domėjimąsi produkcija.

Nuo šios istorijos praėjo 3 metai, o mūsų bendradarbiavimas su „Jaukurais” tęsiasi. Elektroninę parduotuvę įmonė planuoja atnaujinti iš pagrindų ir jau kreipėsi į mus dėl jos optimizavimo paieškos sistemoms.

„Skaitmeninės rinkodaros agentūros įkainiai turėtų būti susieti ne su paspaudimų skaičiumi, o su reikalingais darbo ištekliais sutartiems rezultatams pasiekti” – Remigijus Kuliešius, „Raibec” direktorius