Jaukurai.lt: gauto pardavimo kaštai sumažėjo 20%

UAB „Jaukurai“ – didmeninės ir mažmeninės prekybos tinklas, parduodantis santechnikos, šildymo ir vėdinimo prekes Lietuvos ir užsienio rinkose. 2013 m. įmonė atidarė elektroninę parduotuvę jaukurai.lt.

Problema

Su „Jaukurais“ kartu dirbame jau kelerius metus. Prieš susisiekdama su mumis, įmonė reklamavosi „Google AdWords“ sistemoje, padedant kitai agentūrai. Tačiau reklama nedavė rezultatų, kokių tikėtasi. Kaip paaiškėjo vėliau, tikroji problema buvo agentūros paslaugų apmokestinimo modelis, labiau orientuotas į paspaudimų kiekybę, o ne kokybę. Pertvarkius reklaminių kampanijų struktūrą ir investavimą į skelbimus, per 3 mėnesius elektroninės parduotuvės pajamos išaugo 20%.

Šįkart sėkmės istorija kitokia tuo, kad gerų rezultatų pasiekėme ne spręsdami konkrečią problemą, o tiesiog pritaikę naują reklamos įrankį. Kita vertus, kaip agentūra, savo klientams nuolat padedame spręsti vieną svarbiausių klausimų: kaip padidinti reklamos internete efektyvumą? Ir geresnių atsakymų čia visada atsiranda.

Sprendimas

„Google AdWords“ ne per seniausiai pristatė skelbimų taikymą pagal demografinius rodiklius, tokius kaip amžiaus grupė, lytis ar tėvystės būsena. Analizuodami „Jaukurų“ el. parduotuvės lankytojus pagal šiuos rodiklius, pastebėjome, kad didžiausią perkančiųjų dalį (66%, o gal ir daugiau, priskaičiuojant nenustatyto amžiaus lankytojus) sudaro 25-44 metų vyrai.

20170502-jaukurai-2

Logiška, kad į investuoti į skelbimus „tuštiems“ demografiniams segmentams nėra prasmės. Daug geriau šias lėšas panaudoti pritraukiant kuo daugiau lankytojų, kurie verslui atneša realias pajamas.

Taip ir padarėme. Pačiai pelningiausiai „Jaukurų“ lankytojų grupei nustatėme 50% didesnį kainos pasiūlymą „AdWords“ aukcione. Tuo tarpu kitoms demografinėms grupėms kainų pasiūlymus atitinkamai sumažinome.

Rezultatai

Patikslinus skelbimų taikymo strategiją, perkančiųjų el. parduotuvėje padaugėjo tiek, kad vidutinė kaina už gautą pardavimą sumažėjo 20%. Kitaip tariant, kliento investicijos į reklamą nepadidėjo nė centu, o pardavimų iš „AdWords“ skaičius išaugo 25%.

„Pastebime ne tik internetinėje, bet ir fizinėse parduotuvėse augančius pardavimus bei klientų susidomėjimą produkcija,“ – teigia Mindaugas Skersys, „Jaukurų“ rinkodaros projektų vadovas.