„Google Ads” automatizavimas 2,5x padidino užklausų kiekį Rytų rinkose

Debesų kompiuterijos įmonė Baltijos šalyse UAB „Baltnetos komunikacijos”, savo veiklą pradėjo 1996 m. Įmonė teikia įvairiapusiškas IT paslaugas ir rūpinasi duomenų perdavimo sprendimais. Didelę patirtį ir 4000+ klientų ratą sukaupusi įmonė siekė spartesnio augimo Rytų rinkose.

Apie įmonę:

  • UAB „Baltnetos komunikacijos” (www.balt.net) informacinių technologijų ir duomenų perdavimo įmonė;
  • įmonė priklauso pirmaujančiai IT infrastruktūros sprendimų tiekėjai Šiaurės ir Baltijos šalyse ATEA įmonių grupei.

Tikslas:

  • pritraukti daugiau užsienio šalių klientų;
  • padidinti bendrą užklausų skaičių.

Sprendimai:

Rezultatai:

  • 70% daugiau užklausų iš Rusijos;
  • 66% daugiau užklausų iŠ Baltarusijos;
  • 3% daugiau užklausų iš Ukrainos;
  • 2,5x daugiau užklausų bendrai.

Verslo plėtrai labai svarbi naujų klientų paieška. Vietinė rinka dažnu atveju būna ribota, o didelis potencialas augti yra neištirtose valstybėse. Baltijos šalyse įsitvirtinusi UAB „Baltnetos komunikacijos” siekė sparčiau auginti klientų skaičių Rytų rinkose.

Pirminės nuostatos teigia, kad kitų šalių rinka yra skirtinga ir veiksmingos rinkodaros strategijos jose varijuoja. Tačiau ėjimas į užsienio rinka gali būti sėkmingas tik tuomet, kai jis yra paremtas konkrečia strategija. Svarbu įvertinti konkurenciją, reklaminių kampanijų veiksmingumą. Būtent todėl buvo remiamasi gerąja patirtimi ir Lietuvoje pasiteisinusiais, puikius rezultatus rodančiais sprendimais, perkeliant juos į Rytų rinkas, kuriose įmonė jau veikė.

Augant veiklos apimtims buvo svarbu pritaikyti taupančias laiką strategijas, siekiant palengvinti įmonės specialistų darbą. Rinkodaros kampanijų valdymui buvo pasitelktos Smart Bidding ir Maximise Conversions strategijos, kurios leido automatizuoti procesus.

Naudojamos Responsive Search Ads ir Responsive Display Ads įgalino atkreipti susidomėjusių IT paslaugomis (angl. Similar audiences) dėmesį mažiau ištyrinėtose Rusijos, Baltarusijos ir Ukrainos rinkose. Pasitelkus mašininį mokymasi (angl. Machine learning) turėjome daugiau laiko strategijos tobulinimui, o ne mechaniniams veiksmams.

Patikrintų strategijų, skaitmeninės rinkodaros inovacijų ir automatizavimo derinys suteikė įmonei galimybę ne tik dar labiau sustiprinti savo poziciją Lietuvoje, bet ir įsitvirtinti Rytuose. Bendras gautų užklausų skaičius Lietuvoje ir kitose užsienio šalyje padidėjo 2,5 karto. Gauta 70% daugiau užklausų iš Rusijos, 66% daugiau užklausų iš Baltarusijos, 3% daugiau užklausų iš Ukrainos. 

„Mane džiugina jūsų operatyvus, proaktyvus bendravimas ir nuolatinis siekimas dar geresnio rezultato.“ UAB „Baltnetos komunikacijos“ rinkodaros komunikacijų vadovė Dainora Smelstoriūtė.