Išgryninti vartotojų prioritetai 50% padidino pardavimus elektroninėje prekyboje

Gintaro baldai vizualika skaitmenine rinkodaraRenkantis baldus vertiname pasiūlą, ieškome geriausio sau varianto ir įsigyti nusprendžiame individualiai vertingiausią. Kaip ir žmonės gyvenimiškuose pasirinkimuose, taip ir verslai rinkodaros sprendimams turi skirtingus reikalavimus, vertina skirtingus veiksnius ir ieško būdų, kaip pasiekti geresnių rezultatų. UAB Gintaro baldai” siekė auginti reklamos efektyvumą ir baldų pardavimo apimtis internetu, sustiprinti savo prekinio ženklo poziciją internetiniuose pardavimuose. 

Apie UAB Gintaro baldai”:

  • viena didžiausių minkštų ir korpusinių baldų tiekėjų Lietuvoje, baldais prekiaujanti Baltijos šalyse; 
  • įkurta 2002 m.

Tikslai:

  • vystyti produkcijos pardavimus internete;
  • stiprinti poziciją internetiniuose pardavimuose, fiksuojant stabilią pardavimo kainą (CPA);
  • tiksliau įvertinti rinkodaros kampanijų rezultatus.

Sprendimai:

  • parengta rezultatų matavimo sistema;
  • išgryninti vartotojų poreikiai ir atitinkamai atnaujinta rinkodaros strategija;
  • automatizuotas reklamų (pranešimų, pasiūlymų, akcijų) kūrimas;
  • reorganizuotas ir optimizuotas bendradarbiavimo procesas rengiant, kuriant, vykdant reklamines kampanijas. 

Rezultatai:

  • 50% padidėję pardavimai elektroninėje prekyboje;
  • 60% išaugusios internetinių pardavimų pajamos;
  • 43% pakilęs reklamos efektyvumas (ROAS);

Klientų sprendimas atnaujinti interjerą naujais baldais ar detalėmis būna priimamas apgalvotai. Konkurencija šioje verslo srityje yra didelė, taigi UAB Gintaro baldai” buvo svarbu pateikti klientui vertingą pasiūlymą, veiksmingai naudojant reklamos kaštus.

„Norint priimti efektyvius strateginius sprendimus, svarbu suprasti kliento prioritetus.” – Remigijus Kuliešius, RAIBEC vadovas 

Nors iki tol taikytos rinkodaros strategijos buvo rezultatyvios, bendras siekis buvo spartesnis rezultatų augimas. Norint tai įgyvendinti, buvo pertvarkyta rinkodaros duomenų rinkimo, vertinimo, interpretavimo sistema, koreguoti Google Analytics” informacijos rinkimo metodai. Tai leido suprasti ir įvertinti, kokie vartotojų prioritetai ir kokios reklamos formos yra veiksmingos. Išgryninus, kas vartotojams svarbu parengėme ir suderinome strategiją, pagal kurią buvo rengiamos, klasifikuojamos ir pateikiamos konkrečios reklamos formos. 

Tikslingai skirstant reklamos biudžetą, vertinome sėkmingo pirkimo tikimybę, todėl naudojome Google Smart Bid” funkcijas. Naujausiems pasiūlymams pateikti naudotas sales2go.eu įrankis. Šis įrankis realiu laiku atnaujina pranešimus klientams, pagal tinklalapyje esančius pasiūlymus ir akcijas. Taip buvo suvienyta UAB Gintaro baldai” tinklapio informacija su Google Ads” reklama, pasiekiant baldais ar interjero detalėmis besidominčius vartotojus. Google” paieškos sistemoje naudojant kelis kampanijų tipus skaitmeninių rinkodaros kampanijų efektyvumas (ROAS rodiklis) padidėjo 43%.

„Vartotojų prioritetų supratimas visuomet, garantuotai padeda didinti pardavimus.” – Remigijus Kuliešius, RAIBEC vadovas 

Įgyvendinus sprendimus per 6 mėn. pardavimai internetu padidėjo 50%, įmonės internetinių pardavimų pajamos išaugo 60%, o reklamos efektyvumas pakilo 43%. 

Palyginus 2019 m. ir 2020 m. analogiškus laikotarpius pasiekta 30% daugiau pardavimų su 10% mažesniu biudžetu, o sėkmingo kliento apsipirkimo kaina sumažėjo 7%. 

„Jaučiu, kad dirbu su profesionalų komanda. Į naujai suformuotas užduotis visada reaguojate greitai. Visuomet įsigilinate į užduotį, jei matote, ką galima padaryti geriau nei mes galvojame, visada pasidalinate savo įžvalgomis.” – Evaldas Narmontas, UAB “Gintaro baldai” elektroninės prekybos vadovas