„Avitela“: 7 kartus didesnė „AdWords“ investicijų grąža

Elektronikos ir buitinės technikos tinklas „Avitela“, prieš pradėdamas dirbti su mumis, išbandė ne vieną skaitmeninės rinkodaros agentūrą, tačiau nesėkmingai: vis nepavykdavo pasiekti užsibrėžtų tikslų, o išlaidos reklamai dažnai viršydavo pajamas. Bandymai viską daryti patiems taip pat nepasiteisino. Klientus sudominome tik pasiūlę reklamos efektyvumą padidinti tris kartus.

„Avitela“ interneto reklamai skyrė ribotą biudžetą ir kaip pagrindinį tikslą nurodė reklamą, kuri būtų pelninga. Tam reikėjo padidinti „Google AdWords“ investicijų grąžą 4 kartus.

Dviračio neišradinėjome

Kadangi klientams pažadėjome reklamos efektyvumą pakelti reikšmingai, eksperimentams vietos nebuvo. Pradėjome nuo jau patikrintų būdų kuo naudingiau išnaudoti reklamos biudžetą ir pasiekti potencialius vartotojus.

Pastebėjome, kad „Avitela“ naudojo plačios atitikties raktažodžius, kurie į elektroninę parduotuvę pritraukė daug lankytojų, bet pernelyg mažai potencialių pirkėjų. Pavyzdžiui, raktažodį „kompiuteris“ gali naudoti daug vartotojų, ieškančių ne parduotuvės, o kompiuterių meistro ar kitos su kompiuteriais susijusios temos.

Taigi pirmiausia pertvarkėme reklaminę kampaniją: įvedėme siauresnės atitikties raktažodžius, įtraukdami prekės gamintoją, modelį ir kitas detales. Tokiu būdu užtikrinome, kad skelbimus spaus vartotojai, ieškantys konkretaus produkto ir, tikėtina, labiau pasirengę pirkti. Taip pat įdarbinome dinaminius paieškos skelbimus, kurie kuriami automatiškai ir rodomi paieškos rezultatuose pagal raktinį žodį, kurį naudoja vartotojas.

Suprantama, kad ne visi „Avitelos“ el. parduotuvės lankytojai, atėję pagal konkrečius raktažodžius, pirko iškart. Norėdami paskatinti juos sugrįžti, naudojome pakartotinę rinkodarą. Šis įrankis leidžia žmonėms, kurie jau lankėsi tinklalapyje ir apžiūrėjo konkretų gaminį, dar kartą jį parodyti skelbimuose tada, kai jie naršo kitose svetainėse.

Kartu su klientu taip pat planavome aktyvesnes akcijas ir jų reklamą, pabrėžėme nuolaidas, galiojančias savaitgaliais. Kiekvieną savaitę rengėme ir „Avitelai“ siuntėme reklamos ataskaitas, kurios leido analizuoti situaciją ir rasti efektyviausią taktiką.

Rezultatai viršijo lūkesčius

Nors iš pradžių siekėme padidinti „AdWords“ investicijų grąžą 3 kartus, per 3 mėnesius ją pavyko padidinti 7 kartus. Mainais gavome kliento pasitikėjimą ir bendradarbiavimą, pratęstą kitiems metams. Labai džiaugiamės, kad tinkamai paskirstytas biudžetas ir įmonės veiklos bei pirkėjų elgsenos analizė davė vaisių.

„Sunku įvertinti ir pasakyti, ar matuojamų rodiklių rezultatai yra geri, pakankami ar prasti. Kokia reklamos investicijų grąža kitose el. parduotuvėse? Mes jau buvome dirbę su keliomis agentūromis prieš tai, bet mums reikėjo geresnių rezultatų, – sako teigia „Avitela“ marketingo vadybininkė Silvija Mažionytė. – Jums iškėlėme keturis kartus didesnius tikslus, ir jūs padarėte tai, ko negalėjo kitos agentūros.”