Apgalvotas pozicionavimas 62% padidino „FreeMotion” pelningumą

Naujam sporto klubui „FreeMotion” teko komplikuotas išbandymas įsitvirtinti ir pradėti dirbti pelningai konkurencingoje rinkoje, kurioje jau veikė du dideli ir daug mažų žaidėjų.

 Apie MB „Protingas sportas”:

  • FreeMotion” – sporto klubas Panevėžyje, akcentuojantis kūno funkcionalumą, judėjimą be skausmo;
  • sporto klubas duris atvėrė 2018 m.

 Tikslai:

  • padidinti „FreeMotion” žinomumą;
  • padidinti įmonės pardavimus.

 Verslo konsultacijų sprendimai:

  • įmonės ir rinkos analizė, problemų identifikavimas;
  • pozicionavimo teiginio išgryninimas;
  • išskirtinumu paremtos rekomendacijos įmonės komunikacijai.

 Rezultatai:

  • 364% išaugusi prekės ženklo paieška „Google” sistemoje;
  • 62% išaugęs pelningumas per 6 mėn.;
  • 40% didesnės pajamos.

Pradėjus konsultacijas jauno verslo situacija jau buvo ties kritine riba. Vykdomos reklaminės kampanijos nedavė rezultatų. Konkurencinė situacija buvo klampi: rinkoje dominavo mažos kainos lyderis „Gym+” ir platų sporto paslaugų spektrą siūlantis „Impuls”.  Nežinant, kuo iš kitų išsiskiria „FreeMotion”, buvo neaiški užimama nišos dalis, potencialūs klientai, bei kokios yra ar turi būti siūlomos paslaugos. Buvo neaišku, kodėl verta rinktis „FreeMotion” sporto klubą.  

Įtemptoje klubo įkūrėjams situacijoje teko dirbti ties, krizės metu nelogišku ir nereikšmingu atrodžiusiu, klausimu. Reikėjo gerai apgalvoti kas tu esi ir kaip save pristatyti. Patirtis ir sporto klubo „FreeMotion” pavyzdys parodė, kad pozicionavimas (angl. Unique Value Proposition) ir buvo reikšmingiausias. Teisingas pozicionavimas be konsultacijų, palaikymo ir veiksmų nuoseklumo vienam neįveikiamas.

„Pozicionavimui įmonės skiria per mažai dėmesio, o tai labai svarbus veiksnys. Gana daug verslo atstovų galvoja, kad jie žino savo išskirtinumą, tačiau arba jie klysta, arba nemoka to tinkamai iškomunikuoti.“ — Remigijus Kuliešius, RAIBEC vadovas

Įsigilinus į verslo situaciją, paaiškėjo, kad „FreeMotion” komandos siekis – keisti esamą, formuoti teisingą požiūrį į fizinę veiklą. Pirmenybė šiame sporto klube – kūno funkcionalumui. Treneriai yra „Functional Patterns” sertifikuoti instruktoriai. Tai – sporto kryptis, kuri padeda atstatyti ir palaikyti žmogaus judesį, ne tik turėti gražias ir dailias formas. Klubo komanda siekia padėti žmonėms lengviau judėti, ir paprasčiau susidoroti su kasdienėmis užduotimis, išsivaduoti nuo nugaros, sąnarių, raumenų skausmų ir judėti su malonumu.

Palaipsniui buvo išgrynintas įmonės pozicionavimo teiginys: „FreeMotion” sporto klubas – revoliucija sporto industrijoje kur kasdienis žmogaus judėjimas tampa malonumu be įtampos, streso ir traumų sukelto skausmo. Ši, pagrindinė, sporto klubo žinutė įgalino suprasti kas yra potencialūs klientai ir kuo šis klubas išskirtinis iš kitų.

Pradėta komunikacija, remiama išskirtinumu: įvairūs renginiai klube, paaiškinant žmonėms, kaip teisingai sportuoti; parodomieji grupiniai užsiėmimai; pasiūlymai įmonėms ir jų darbuotojams, dirbantiems sėdimą darbą, kuomet dažnam skauda nugarą. Kaupėsi įdomus ir naudingas turinys Facebook, Instagram profiliuose, YouTube kanale. Klientai suprato, kodėl būtent šis klubas yra jiems reikalingas. 

Kryptingai apgalvojus vertę vartotojui (angl. Unique Value Proposition) ir išgryninus pozicionavimą  įmonės pelningumas per 6 mėn. išaugo 62%, pajamos padidėjo 40%, o prekės ženklo paieška Google sistemoje padidėjo 364%.

 „Jūsų požiūris į klientą – tarsi tai būtų Jūsų pačių verslas.“ MB „Protingas sportas“ vadovė Ernesta Glemžienė.

Išmokite tinkamai suformuluoti savo USP/UVP. Kaip tinkamai tai padaryti rasite mūsų blogo straipsnyje: Kaip prisistatyti, kad vartotojui nekiltų abejonių renkantis jūsų produktą: USP/UVP prisistatymo kūrimas.