AmbertonHotels.com: natūralus lankytojų srautas pakilo 35%

UAB „Hoteliers Co.“, valdanti „Amberton“ viešbučių tinklą, konsultacijos į mus kreipėsi netrukus po to, kai atnaujino svetainę „AmbertonHotels.com“. Svetainė iš esmės buvo skirta supažindinti potencialius klientus su viešbučių tinklo paslaugomis ir paskatinti juos čia pat rezervuotis kambarius.

„Paprastai kalbant, norėjome, kad [paieškoje] įvedus populiariausius raktinius žodžius, pvz., „hotel in Vilnius“ ar „viešbutis Klaipėdoje“, mūsų viešbučiai būtų siūlomi pirmajame „Google“ rezultatų puslapyje, – sako UAB „Hoteliers Co.“ pardavimų ir rinkodaros vadovė Justė Gavienė.

Įmonė nebuvo tikra, į kurią interneto reklamos formą būtų efektyviausia investuoti ribotą biudžetą norint:

  • padidinti svetainės žinomumą internete;
  • pritraukti daugiau potencialių klientų;
  • gauti daugiau kambarių užsakymų

Atlikdami pradinį svetainės auditą pastebėjome, kad neišnaudotas PVO (SEO) potencialas. Palyginti su kitomis reklamos formomis, PVO kainuoja nedaug, o nauda, nors ir ne iškart matoma, yra ilgalaikė. Todėl patarėme įmonei investuoti ribotus išteklius būtent čia.

Lankytojų pagausėjo daugiau nei trečdaliu

Pirmiausia atrinkome 84 tikslinius raktažodžius, tiksliausiai atitinkančius svetainės turinį. Be to, optimizavome nukreipimo puslapius ir sukūrėme naujų. Galiausiai, pertvarkėme svetainės meta aprašymus, puslapių pavadinimus, navigacinius elementus (angl. breadcrumbs) ir turinio elementus.

Rezultatas – svetainė, kuri „Google“ paieškoje tapo gerokai matomesnė ir patrauklesnė. Per 3 vasaros mėnesius (Lietuvos viešbučiams pelningiausiu metu) į „AmbertonHotels.com“ iš natūralios paieškos atėjo 35,95 proc. daugiau unikalių lankytojų nei tuo pačiu laikotarpiu 2015 metais.

Organinio srauto pokytis

Žinoma, svarbu ne tik lankytojų srautas, bet ir tai, ar svetainėje jie pasilieka ilgesniam laikui. Po optimizacijos svetainės atmetimo rodiklis (angl. Bounce Rate) sumažėjo 24,70 proc. Tai rodo, kad lankytojai svetainėje rado turinį, tiksliau atitinkantį jų lūkesčius.

sekmes2-1
Vienas iš būdų įvertinti, ar reklama yra efektyvi, – palyginti jos kainą su alternatyviais sprendimais, duodančiais tą patį rezultatą. Paskaičiavome, kad pritraukti analogišką lankytojų srautą per „Google AdWords“ skelbimus būtų kainavę 3 kartus brangiau (skaičiuojant pagal „Keyword Planner“ pateikiamą vidutinę raktažodžio kainą).

„Poveikis vienareikšmiškai tik teigiamas. Sutvarkyti viešbučių aprašymai, rodomi prie „Google“ rezultatų, padidėjęs lankytojų srautas. Kartu įgyvendinti programiniai sprendimai svetainėje, padėję padidinti užsakymų skaičių. Svetainė pagal 25 raktažodžius, kuriems optimizuota, patenka į pirmąjį rezultatų penketuką,” – teigia J. Gavienė.

Įmonė ir toliau reguliariai investuoja į optimizavimą paieškos svetainėms, kad užsitikrintų stabilų pozicijų gerėjimą ir ilgalaikį potencialių klientų srautą.