Sėkmės istorija: reklama demografinėms grupėms

„Google AdWords“ platformoje reguliariai įdiegiamos naujos funkcijos, padedančios pasiekti potencialius klientus dar efektyviau. Tačiau realios naudos įrankiai duoda tik tada, kai yra taikomi atsižvelgiant į konkretaus verslo situaciją.

Geras pavyzdys – skelbimų taikymas pagal demografinius rodiklius. Ši funkcija leidžia apriboti skelbimų rodymą pagal:

  • amžiaus grupę (18–24, 25–34, 35–44, 45–54, 55–64, „65 arba daugiau“ ir „Nežinoma“),
  • lytį („Moteris“, „Vyras“ ir „Nežinoma“),
  • tėvystės būseną („Turi vaikų“, „Neturi vaikų“ ir „Nežinoma“),
  • namų ūkio pajamas (kol kas pasiekiama tik JAV rinkoje)

Analizuodami įmonės „Jaukurai“ elektroninės prekybos statistiką, pastebėjome, kad pelningiausias segmentas – 25-44 m. vyrai: jie atliko 66% visų pirkimų. Tuo tarpu 18-24 m. ir vyresni nei 45-erių lankytojai svetainėje nieko nepirko, nors sudarė daugiau nei trečdalį visos lankytojų auditorijos. Tai reiškia, kad turime didelę demografinę grupę, kuriai pritraukti išleidžiami pinigai neduoda pardavimų.

20170502-jaukurai-2

Skelbimų taikymas pagal demografinius rodiklius atvėrė galimybę nebesireklamuoti „tuščiam“ segmentui ir nukreipti šias lėšas į skelbimus, kurie atsiperka. Pertvarkius reklamos biudžeto skirstymą, vidutinė kaina už gautą pardavimą sumažėjo 20%, papildomai neinvestuojant nė cento. Skaityti plačiau…

Komentarai