Kaip gimė RAIBEC?

Remigijus Kuliešius

Direktorius
Remigijus Kuliešius

Kiekvienas verslas, siekiantis padidinti pardavimus, susiduria su iššūkiais. Man, kaip verslininkui, ši patirtis taip pat nesvetima. Ypač skaudu matyti, kaip turimas ribotas biudžetas išleidžiamas reklamai, kuri neduoda laukto rezultato. Kartais investicijos į reklamą ar klientų paiešką yra didesnės nei gautas pelnas, ir reklamos nauda kelia abejonių. Iš kitos pusės, lyg ir neturime pasirinkimo: juk reikia papildomų pardavimų, kad verslas augtų ir gyvuotų.

Situacija, kai reklamos nauda nepamatuojama, mane visada erzino. Atsimenu, kai 2004 metais vienas reklamą spaudoje parduodantis vadybininkas mane tikino, kad reklama niekada neatsiperka: esą tai paprasčiausiai išlaidos, kurios būtinos, kad „tave žinotų“. Su tuo niekada nesutiksiu. Juk svarbiausia ne tai, ar esi žinomas: reklamos norime tam, kad galėtume parduoti. Padėti verslui kurti reklamą, kuri atneša aiškiai pamatuojamą pelną išleidžiant kuo mažiau – toks yra mano ir mano įmonės variklis.

Šiandien kiekvienam iš mūsų sunku įsivaizduoti savo gyvenimą be interneto, kuris ne tik atsako į visus klausimus, bet ir išsprendžia šią verslo dilemą. Tinklalapis gali būtų geras „pardavėjas“, o internetinė reklama užtikrina, kad jis būtų tinkamu laiku ir tinkamoje vietoje. Dabar informacijos pirmiausia ieškome internete, ir reklamą galime suderinti taip, kad ji būtų matoma tik tiems, kuriems reikia mūsų prekės.

Kita vertus, „AdWords“ reklama – tai tik pradžia. Internete viskas pamatuojama, ir viską galima optimizuoti. Pavyzdžiui, vietoje brangių vartotojų tyrimų galite stebėti natūralų savo vartotojų elgesį realiu laiku. Skaitmeninės rinkodaros galimybės yra beribės ir jomis nesinaudoti yra prabanga, kurios verslas tiesiog negali sau leisti.

RAIBEC rūpinasi, kad klientai, kaip ir mes, pajustų, jog internetinė rinkodara yra kiekvieno verslininko svajonių išsipildymas. O kad tą pajustume, reikia tinkamai išnaudoti jos nuolat augantį potencialą. Tokia ir yra mūsų misija: pasitelkiant internetinę rinkodarą, kartu su savo klientais visada būti žingsniu priekyje. Smagiausia matyti, kai idėjos atneša sėkmę, ir klientai sako nuoširdų „Ačiū“.