Konversijų optimizavimas

Konversijų rodiklio optimizavimo (KRO) tikslas – išsiaiškinti, kuriose jūsų svetainės vietose ir dėl kokių priežasčių prarandate potencialių pirkėjus (arba pinigus) ir kaip tai sustabdyti. KRO padidina ne tik padidina pardavimus, bet ir tolimesnių veiksmų internete pelningumą: auga kiekvieno atvesto mokamos reklamos lankytojo vertė, labiau apsimoka investuoti į reklamą, PVO ar net geresnį asortimentą.

Užsienio tendencijos į Lietuvą dažniausiai atkeliauja šiek tiek pavėluotai. Apie KRO nuo maždaug 2014 m. kalba žinomi skaitmeninės rinkodaros ekspertai. Tuo tarpu Lietuvoje į šį procesą vis dar žiūrima kaip į dalyką, kurį kada nors reikėtų išbandyti.

Mes siūlome nelaukti, kol naujove pasinaudos jūsų konkurentai. Tinklalapyje, kuriame anksčiau nebuvo taikyti KRO principai, jau pirmieji pakeitimai gali padidinti pirkėjų procentą kelis, o kartais ir keliasdešimt kartų. Jei dar neoptimizavote savo puslapio, esate vos už kelių žingsnių nuo didesnių pardavimų!

  • Geresnį konversijų rodiklį. Jūsų konversijų rodiklis mažesnis nei 2-3 %? Puiku! Tai reiškia, kad turite daug neišnaudotų galimybių parduoti daugiau.
  • Didesnę investicijų grąžą. CRO metu taisomos tik tos vietos, kurios teigiamai įtakoja pardavimus. Kuriant naują tinklalapį - keičiama viskas. Todėl investicijų grąža investuojant į CRO yra daug didesnė nei kuriant naują tinklalapį ar darant pataisymus remiantis intuicija, o ne tyrimais.
  • Profesionalų patirtį. Su Jūsų puslapio optimizavimu dirbs specialistai, kurie darbe remiasi iš užsienio atsivežtomis žiniomis bei pasaulyje pripažintomis gerosiomis vartotojų patyrimo (UX) bei CRO praktikomis.

KRO susideda iš dviejų dalių: KRO tyrimo ir KRO testavimo.

KRO tyrimas:

  1. Nustatome taisytinas svetainės vietas.
  2. Remdamiesi tyrimų duomenimis, iškeliame hipotezes.
  3. Pateikiame sprendimus testavimui.

KRO testavimas:

  1. Paruošiame svetainę testavimui.
  2. Užtikriname testavimo kokybę ir patikimumą.
  3. Vykdome testavimą ir analizuojame rezultatus.

Atsižvelgdami į jūsų verslo poreikius, galime pasiūlyti kelių tipų KRO procesą:

  • Vienkartinė KRO konsultacija. Tai mažai rizikinga, daug investicijų nereikalaujanti paslauga, kurios metu atliekama puslapio analizė ir siūlomos rekomendacijos taikant bendrąsias, dažniausiai pasiteisinančias KRO praktikas. Pakeitimus pagal rekomendacijas galėsite daryti be testavimo. Įkainius apskaičiuojame pagal specialistų darbo valandas.
  • KRO paslaugų paketas. Atliekama išsami puslapio analizė bei nuolatiniai testavimai. Minimali paslaugos trukmė – 3 mėnesiai, po kurių galime garantuoti bent 20–30 % konversijų procento augimą bei panašų tolimesnį mėnesinį augimą. Ilgalaikis bendradarbiavimas dažnai atneša daug geresnių rezultatų. Sutartis pasirašoma mažiausiai 3 mėnesiams. Paketo kaina apskaičiuojama pagal specialistų darbo valandas.

Norite pasiteirauti ar užsakyti paslaugas? Susisiekite su mumis:

+370 698 39453

info@raibec.lt