Kaip Google pakeis Jūsų verslo ateitį?

Rugsėjo 28 d. RAIBEC, kartu su dar 1500 „Google“ Premium partnerių iš 63 šalių dalyvavo Niujorke vykusioje „Google“ Premium partnerių konferencijoje.

Konferencijoje „Google“ apžvelgė besikeičiančias vartotojų elgsenos tendencijas ir pristatė naujausius produktus.

Svarbiausios naujienos, kuriomis jau galime pasidalinti su jumis:

„Google“ paieškos rezultatai priklausys ir nuo fizinės Jūsų buvimo vietos.

Ateityje rezultatai „Google“ paieškoje bus dar labiau siejami su fizine vartotojo buvimo vieta naršymo metu. Atlikdami tą pačią paiešką, bet būdami skirtingose vietose, galite gauti skirtingus rezultatus.

Ką tai lems: tikėtina, kad tinklapių lankomumas iš natūralaus srauto persiskirstys ir didesnių lankytojų srautų sulauks tie verslai, kurių fizinės lokacijos bus arčiau vietų, kuriose susikaupusi didesnė auditorija.

Norint neprarasti vartotojų auditorijos, organizacijoms artimiausiu laiku būtina susitvarkyti „Google“ verslo vietas, užregistruoti biurų, parduotuvių, kavinių adresus.

„Google AdWords“ reklama bus dar labiau personalizuota.

„Google“ reklama bus dar labiau personalizuota ir nukreipta į vieną asmenį, o vartotojo atpažinimui per visus „Google“ produktus bus skiriama dar daugiau dėmesio. Atsižvelgiant į vartotojo „Google“ produktų vartojimo istoriją ir elgseną, bus nustatomi jo interesai, o pagal juos – parenkama vartotojui taikoma reklama.

Tarkime, vartotojas nusprendžia keliauti į Islandiją, jis domisi šia šalimi, skaito apie jos istoriją, peržiūri informaciją apie lankytinus objektus ir pan. „Google“ pagal surinktą informaciją vartotoją priskiria auditorijai, kuri potencialiai galėtų domėtis kelione į šią šalį, ir reklamose pasiūlo įsigyti lėktuvo bilietus, rezervuoti nakvynę viešbutyje.

Rezultatas: kelis kartus didesnis vartotojo pasitenkinimas jam pateikiamu reklaminiu pasiūlymu, kartu ir didesni pardavimai, mažiau investuojant į pačią reklamą, nes reklama rodoma siaurai, tikslinei ir suinteresuotai auditorijai.

„Artificial Intelligent“ ir „Machine Learning“ taps dar galingesniu reklamos įrankiu.

AI (Artificial Intelligent) ir ML (Machine Learning) jau veikia ir yra vis plačiau taikoma „Google“ produktuose. Kai „Google“ paieškoje įrašome žodį „saulėlydis“, „Google“ AI ir ML atrenka nuotraukas, kuriose atpažįsta saulėlydį.

Tarkime, turime šunį vardu Gilė. Naudodami „Google“ produktus, keliame jo nuotraukas, komentuojame vardą. Mašinos išmoksla, kad Gilė yra mūsų šuo. Tad vėliau, kreipiantis per „Google“ asistentą ir pateikiant užklausą „gilės nuotrauka“, „Google“ supras ir atrinks mūsų šuns nuotraukas. Tokios priemonės jau veikia ne tik mūsų laisvalaikį, tačiau ir sveikatą – jos leidžia iš akies rainelės pasikeitimų nustatyti ankstyvas ligos stadijas, kurių nustatymui įprastai reikėtų arba eilės nemalonių tyrimo procedūrų, arba jos liktų nepastebėtos.

Mašinos, sekdamos mūsų „Google“ produktų vartojimo istoriją, išmoksta atpažinti ir nuspėti mūsų lūkesčius. Šios galimybės plačiai pritaikomos reklamoje.

Galėsime išmatuoti reklamos internete įtaką fizinių parduotuvių rezultatas.

Tradicinė ir skaitmeninė rinkodara yra glaudžiai susijusios, tačiau pamatuoti, kokią įtaką šie kanalai daro vienas kitam, nėra taip paprasta. Tam tikrai prekei paskelbus akciją internete, neretai jos pardavimai išauga ir fizinėje parduotuvėje. Lankytojų srautą fizinėje parduotuvėje online reklama padidina net keletą kartų.

Prieš kurį laiką „Google“ įsigijo kompaniją, kuri vystė technologiją, matuojančią lankytojų srautus fizinėse parduotuvėse. Naudojant šią technologiją, nustatyta, kad online reklama lankytojų srautą parduotuvėse didino nuo 80 iki net 160 proc.

Šiandien „Google“ paruošė sprendimą, kuris padės tiksliai pamatuoti, kaip online reklama veikia fizinių parduotuvių rezultatus Jau netrukus bus prieinamos naujos reklamos efektyvumo ataskaitos, kurios parodys ir leis tiksliai įsivertinti, kaip reklama internete veikia vartotojų apsilankymus fizinėse parduotuvėse. Tikėtina, kad, naudojant šią technologiją, surinkti duomenys, bus pateikiami tiesiai į „Google Analytics“.

Skubantys vartotojai už produktus el. parduotuvėse sutinka mokėti brangiau.

Vartotojų naršymo internete ir pirkimo įpročių tendencijos kinta, šiandien joms didžiausią įtaką daro vis brangstantis laikas vartotojams. Analizuodami vartotojų pirkimo įpročius, matome, kad ryškiai išsiskiria dvi vartotojų grupės: ieškantys, kur pigiau, ir perkantys, kur greičiau.

Pirmieji turi daug laiko ir, ieškodami konkrečios prekės už kiek įmanoma mažesnę kainą, gali užtrukti daug ilgiau negu antrieji, kurie laiko neturi ir kuriems svarbu norimą prekę įsigyti greitai ir paprastai. Pastarieji vartotojai neretai gyvena didmiesčiuose, kur gyvenimo tempas greitesnis.

Nauji vartotojų pirkimo įpročiai lemia tai, kad skubantys vartotojai yra labiau linkę pirkti tinklapiuose, kurie užsikrauna greičiau, pirkimo procesas paprastesnis. Įdomi tendencija: čia vartotojams tampa svarbi ne prekės kaina, o tinklapio užsikrovimo greitis ir apsipirkimo procesas – jeigu tinklapis užsikrauna greičiau, vartotojas sutinka už prekę mokėti daugiau. Ženkliai daugiau pardavimų sulaukia tinklapiai, kurių užsikrovimo laikas yra mažesnis negu 3 sekundės.

Vadinasi, nuo didesnių pardavimų Jus skiria tik 3 sekundės.

google partner summit new york 2017

google partner summit new york 2017 hall

Komentarai