„Google Posts“ – naujas būdas sudominti pirkėją

„Google“ įrašai (Google Posts) nuo šiol prieinami visiems verslams ir bus rodomi tiek „Google“ paieškoje, tiek „Google“ žemėlapiuose.

Kompanijos teigimu, nauja funkcija leis verslams:

  • dalintis informacija apie akcijas ir specialius pasiūlymus
  • pranešti apie būsimus renginius
  • pristatyti geriausius produktus ir naujus gaminius
  • pasiūlyti klientams vienu paspaudimu atlikti konkretų veiksmą: sužinoti daugiau, rezervuoti, prisiregistruoti, pirkti ar gauti pasiūlymą

Pasiekti „Google“ įrašus galite „Google“ mano verslo (Google My Business) paskyroje. Jeigu jos dar neturite, tai turėtų būti prioritetinė artimiausia užduotis. Kodėl? Ši paslauga leis žmonėms daug lengviau rasti jūsų verslą tiek paieškoje, tiek „Google“ žemėlapiuose. Tai labai efektyvus būdas praplėsti klientų ratą ir pagerinti verslo įvaizdį. Įregistruoti savo kompaniją galite čia.

„Google“ mano verslo paskyroje įrašų funkciją matysite kairėje pusėje.

170720-google-posts-1

Kurdami naują įrašą turėsite keletą pasirinkimų: įkelti paveikslėlį, tekstą iki 300 žodžių, pridėti renginį su pavadinimu, vieta ir laiku, taip pat kvietimo veikti mygtukus.

170720-google-posts-4

Įrašai bus rodomi „Google“ paieškoje ir žemėlapiuose savaitę, terminui baigiantis sistema jus apie tai informuos atskiru pranešimu. Vienu metu karuselės principu gali būti rodoma iki 10 įrašų. Štai kaip atrodo „Google“ mano verslo profilis su įrašu paieškoje:

170720-google-posts-3

Ar „Google“ įrašai išpopuliarės, kol kas pasakyti sunku. Kaip ir taikant bet kurią kitą reklamos priemonę, būtina matuoti jos investicijų gražą. Šiuo atveju tai galite padaryti labai nesunkiai – įterpdami žymę (Tag) į URL adresą, kurį naudosite įraše. Taip „Google Analytics“ paskyroje galėsite matyti, kiek lankytojų atėjo į svetainę iš konkretaus įrašo ir kaip jie toliau elgėsi. Turėdami šią informaciją jau galėsite bandyti skirtingus įrašų variantus ir palyginti gaunamus rezultatus.

Komentarai