„Facebook Messenger“: parduoti daugiau padės dirbtinis intelektas

Pavasarį įspėjome jus apie botus – kompiuterines programas, švaistančias „Google Adwords“ reklamos biudžetą. Tačiau botai gali būti ir labai naudingas įrankis verslui. Į žinučių botus (angl. chat bots) daug investuoja „Facebook“ kompanija, kuri šį rudenį pristatė naujas technologijos galimybes „Messenger“ platformoje.

Veikiantys kaip virtualūs klientų aptarnavimo specialistai, žinučių botai gali ne tik atrašyti, koks bus oras ar eismo sąlygos, bet ir pateikti suasmenintą informaciją, pvz., pirkimo kvitus, siuntų pranešimus ir kitas automatizuotas žinutes.

Bandomoji žinučių botų funkcionalumo versija „Messenger“ platformoje įjungta šių metų balandžio menesį. Per šešis mėnesius sukurta daugiau nei 30 tūkstančių botų, gebančių bendrauti su klientais, pateikti reikiamą informaciją, siųsti naujienas bei galinčių mokytis proceso metu.

Augantis verslų susidomėjimas šia technologija yra natūralus: automatizuotos žinutės labai gali labai palengvinti bendravimą su klientais „Facebook“ paskyrose, kurios per dieną sulaukia šimtų ar tūkstančių užklausų.

16092603

Šį rudenį „Messenger“ programėlės kūrėjai savo tinklaraštyje pristatė naujausias žinučių botų funkcijas. Pavyzdžiui, vartotojus, spaudžiančius ant „Facebook“ skelbimo, bus galima nukreipti ne į tinklalapį, bet tiesiai į susirašinėjimą su žinučių botu, kuris nurodytų parduotuvėje galiojantį nuolaidos kodą ar kitą naudingą informaciją.

Kadangi savarankiškai pradėti pokalbį kompiuterine programa gali būti keblu, atsidaręs naują pokalbį su įmone vartotojas matys ir boto „prakalbinimo“ gaires. „Messenger“ taip pat diegiama galimybė atsiskaityti už prekes tiesiog pokalbio lange, ir tai padaryti vėlgi gali padėti botai. Tiesa, kol kas ši funkcija prieinama tik Jungtinių Valstijų rinkoje, tačiau iki šių metų pabaigos turėtų tapti prieinama el. parduotuvėms visame pasaulyje.

16092604

Daugiau apie atnaujintą „Messenger“ platformą skaitykite kūrėjų ir „Facebook“ tinklaraščiuose.

Komentarai