Reklama „Facebook“ grupėse: kas svarbiausia?

Kalbant apie „Facebook“ komunikaciją, terminai „grupė“, „puslapis“ ir „profilis“ dažnai vartojami pramaišiui, bet jie toli gražu nėra tapatūs. Variantų, kaip įregistruoti verslą socialiniame tinkle, yra ne vienas, tačiau jų funkcionalumas gerokai skiriasi.

  • Vartotojo profilis (Profile). Labiausiai netinkamas formatas įmonės puslapiui: nes čia ne tik neturėsite jokių galimybių reklamuotis, bet ir atrodysite keistokai visiems bent kiek labiau pažengusiems „Facebook“ vartotojams.
  • Grupė (Facebook Group). Vėlgi ne pats tinkamiausias variantas verslui. Tiesa, čia jau atsiranda netiesioginės reklamos galimybė: turint atskirą verslo puslapį, galima jame talpinti skelbimus, vedančius į grupės įrašus, ir taip populiarinti pačią grupę.
  • Puslapis (Facebook Page). Teisingas pasirinkimas įmonei. Tiesa, čia dar reikia pasirinkti puslapio tipą (pvz., vietinis verslas, prekės ženklo puslapis, atlikėjo puslapis ir kt.), bet visi variantai leis reklamuotis taip, kaip ir numatyta pačios platformos.

Svarbu tai, kad vieną formatą pakeisti kitu (pvz., grupę perdaryti į puslapį) galimybės neturėsite. Jeigu įdirbis jau padarytas, teks nukreipti auditoriją į naują puslapį ir tikėtis, jog didžioji jos dalis taps sekėjais.