Nemokama reklama „Facebook“: ar verta ieškoti?

„Facebook” kūrėjams reklama yra vienas pagrindinių pajamų šaltinių, todėl nemokamų variantų čia nesitikėkite. Nebent reklama laikysite įrašų talpinimą savo verslo paskyroje, kuris išties yra nemokamas.

Žinoma, verslų savininkai visada ieško ir ieškos būdų optimizuoti išlaidas. Dažnai tikimasi, kad verslo „Facebook“ paskyros sieną pavyks išnaudoti kaip nemokamą skelbimų lentą. Tokiu atveju geriau paskyros apskritai nekurti, nes grynai reklaminiai įrašai niekada nesulauks didesnio įsitraukimo. Vartotojo akyse tokie įrašai nedaug skiriasi nuo elementaraus spamo.

Taigi, kokia yra reklamos kaina „Facebook“? Nepriklausomai nuo formato (reklaminis skydelis/karuselė/klipas), minimalus dienos biudžetas yra 5 EUR. Kad kampanija duotų juntamų rezultatų, jai turėtų būti skiriama apie 150 EUR. Užuot kūrus naujus skelbimus, galima reklamuoti ir paskyros įrašus su vertingu turiniu. Tai paprastai daroma vykdant žinomumo didinimo (awareness) kampanijas.