Kaip populiarinti „Facebook“ puslapį?

Būdų padidinti verslo puslapio populiarumą ir auditorijos įsitraukimą yra daugiau nei viena. Kuo įvairesnes priemones naudosite, tuo geresnio rezultato galite tikėtis.

  • Integruotas turinys: potencialiems klientams aktualią informaciją galima „apvilkti“ platesnei auditorijai įdomiu turiniu. Pavyzdžiui, galima sujungti patarimą ir akciją produktui.
  • Originalūs formatai: „Facebook“ algoritmai pirmenybę teikia įrašams, kurių formatas tuo metu yra populiariausias, labiausiai sekamas ir spaudžiamas auditorijos. Pavyzdžiai: momentiniai straipsniai (Instant Articles), animuoti GIF paveikslėliai ir pan.
  • Diskusijų generavimas: vieši klausimai ir atsakymai auditorijai, prašymai pakomentuoti ir kitokie diskusijų skatinimo būdai padeda formuoti bendruomenę ir įsigyti lojalių prekės ženklo ambasadorių socialinėje erdvėje.
  • Specialūs pasiūlymai tik „Facebook“ auditorijai: kuponai, akcijos, renginiai ir kitos priemonės, kuriamos išskirtinai socialinės platformos auditorijai. Tokiu būdu auditorija labiau įsitraukia į turinį, auga jos lojalumas.

Turinio reklama: skelbimai, nukreipiantys į vertingą turinį „Facebook“ puslapyje. Tokiu būdu auditorija pakviečiama prisijungti prie verslo vystomos socialinės paskyros.