„Facebook“ puslapio reklama: dažniausios klaidos

Pirmiausia reikėtų atskirti „Facebook“ reklamą (skelbimus) ir „Facebook“ komunikaciją (bendravimą su sekėjais). Reklama papildo komunikaciją, kad verslas turėtų galimybę savo įrašais pasiekti didesnę auditoriją.

Tipinės klaidos pradedant dirbti su „Facebook“ reklama:

  • Tikėtis, kad reklama bus efektyvi, nepaisant jos turinio. „Facebook“ reklamos kaina priklauso ir nuo konkurencijos su kitais skelbimais, ir nuo pačios reklamos kokybės. Tai reiškia, kad jeigu auditorijai jūsų skelbimas patiks (bus spaudžiamas, komentuojamas ir platinamas), už jo reklamą mokėsite mažiau. Ir atvirkščiai, neįtraukiančios reklamos kaina auga. Taip tinklas skatina kokybišką turinį.
  • Paleisti reklamą kuo platesnei auditorijai. Jei jūsų tikslas – pritraukti tikslinę auditoriją, nėra prasmės švaistyti biudžetą kuo didesniam skelbimų matomumui. „Facebook“ leidžia atrinkti auditoriją taip tiksliai, kad pasiektumėte tik tuos žmones, kurie yra potencialūs jūsų klientai. Tai, jog jūsų reklama/skelbimas pasiekia tik pvz. 2000 žmonių, nėra blogas rezultatas, jei siekiate į savo kavinukę pritraukti žmones, esančius arčiausiai jūsų.

Geriausiu rezultatu laikyti didelį reklamos pasiekiamumą. Reklamos sėkmę derėtų vertinti pagal užsibrėžtus tikslus. Jei pirkote reklamą savo puslapiui, galbūt reikia vertinti tai, kiek žmonių paspaudė “patinka”, o ne tai, kokio dydžio auditoriją pasiekėte skelbimu. Svarbiausias šiuo atveju yra jūsų pasiektos auditorijos ir surinktų “patinka” paspaudimų santykis.