Efektyvi komunikacija „Facebook“ puslapyje

Efektyvi socialinė komunikacija prasideda nuo jūsų verslo socialinės paskyros tikslo. Ko siekiate: padidinti žinomumą, užmegzti santykį su auditorija, padidinti pardavimus? O gal norite prisistatyti kaip šiuolaikiškas darbdavys būsimiems darbuotojams? Kai tikslas konkretus ir pamatuojamas, teisingai pasirinkti priemones bus daug paprasčiau. Kito būdo nėra, nebent jums sekasi loterijose.

Kalbėdami apie priemones, turime omenyje tiek tiek įrašų temas, tiek jų pateikimo formą. Pavyzdžiui, jeigu norite susikurti patrauklaus darbdavio įvaizdį, atskleiskite visas gerąsias jūsų įmonės puses: erdvus biuras, draugiška komanda, šventės ir t.t. Pranešimai turėtų būti ruošiami naudojant grotažymes, pvz., #AntriNamai, #Komanda, #VisiUžVieną, #UžGerusDarbus ir pan. Dar geriau, jeigu pritaikysite šiuolaikiškus formatus, pvz., „Boomerang“ programėlę, timelapse filmukus, animuotus GIF paveikslėlius ir kitą turinį, kurį naudoja aktyviausi „Facebook“ nariai.

Apsibrėžę komunikacijos tikslus, temas ir formatus, jau būsite padarę didesnę dalį darbo: beliks tik susikurti paskyrą ir, žinoma, pradėti talpinti įrašus.

Svarbu iš pat pradžių nesusikurti klaidingų lūkesčių, kad paskyrą iš karto pamėgs šimtai žmonių, o pranešimai bus mėgstami ar net virusiniai. Tokiam populiarumui pasiekti reikia bent kelis mėnesius kryptingai dirbti, stebėti auditorijos reakciją į įrašus ir atitinkamai koreguoti bendravimą.