Kiek kainuoja internetinė reklama?

Reklama internete yra apmokestinama 3 pagrindiniais būdais:

  • Mokestis už paspaudimus (MUP, angl. PPC). Tai populiariausias reklamos modelis, kai apmokestinami tik tie skelbimai, ant kurių vartotojai paspaudžia. Vidutinė paspaudimo kaina svyruoja tarp 0,03-0,2 Eur.
  • Mokestis už parodymus (liet. MUT, angl. CPM). Šis modelis dažniausiai taikomas reklaminiams skydeliams ir naudojamas tada, kai pagrindinis reklamos tikslas yra didesnis žinomumas. Vidutinė parodymo kaina „Google“ Vaizdinės reklamos tinkle yra 0,15-0,35 Eur. Kituose tinkluose dažnai pateikiama 1000 parodymų kaina 
  • Mokestis už peržiūrą (MUŽ, angl. CPV). Tai naujausias skelbimų apmokestinimo modelis, taikomas reklamai vaizdo įrašuose. Šiuo atveju kainuoja tik tie skelbimai, kuriems peržiūrėti vartotojai skiria tam tikrą laiką. Vidutinė peržiūros kaina 0,10-0,30 Eur.

Populiariausiose reklamos platformose biudžetas yra anaiptol ne vienintelis dalykas, lemiantis tai, kiek kartų jūsų reklama bus parodyta ar paspausta. Jeigu tik pradedate domėtis interneto reklamos galimybėmis, rekomenduojame investuoti „kiek negaila“ ir surinkti duomenis analizei. Vėliau biudžetas jau turėtų būti parenkamas ir skirstomas atsižvelgiant į gaunamus rezultatus.