Kas geriau – „Google AdWords“ ar SEO?

Tiek „Google AdWords“, tiek SEO yra geras pasirinkimas, tik reikia žinoti esminius šių priemonių skirtumus ir naudotis jomis pagal paskirtį.

„Google AdWords“ geriausiai tinka, kai reikia greitų rezultatų, pvz., padidinti lankytojų srautą, pardavimus ar prekės ženklo žinomumą. Be to, ši priemonė yra lengvesnė įvaldyti ir naudotis, o rezultatus galima išmatuoti labai tiksliai. Kita vertus, pasibaigus reklamos biudžetui, išseks ir lankytojų srautas.

Tuo tarpu SEO yra tinkamesnis, kai galvojama apie ilgalaikius rezultatus. Paieškos variklio optimizacija yra nuolatinis procesas, o naudą ne iškart. Kita vertus, įgytas pozicijas paieškos rezultatuose turėsite ilgam ir išlaikysite jas, net jeigu kurį laiką SEO reikalams neskirsite dėmesio. Be to, natūralios paieškos rezultatais žmonės pasitiki labiau negu mokama reklama.

Akivaizdu, kad „Google AdWords“ ir SEO puikiai papildo viena kitą ir turėtų būti  naudojamos kartu, jeigu siekiate didžiausio įmanomo lankytojų srauto į svetainę. Jei turite labai ribotą biudžetą, rekomenduojame SEO dėl to, kad ilgainiui tai leis jums susikurti vis didesnį lankytojų srautą.