Dinaminiai skelbimai – jau ir „Instagram“ tinkle

Mobiliųjų ir išmaniųjų telefonų vartojimas sparčiai auga ir keičia apsipirkimo įpročius. JAV atliktas tyrimas parodė, kad jau dabar 75 procentai pirkėjų savo pasirinkimus grindžia socialiniuose tinkluose matytomis nuotraukomis.

Reaguodama į pokyčius, „Facebook“ adaptavo dinaminę reklamą „Instagram“ tinklui bei atnaujino auditorijos už platformos ribų nustatymus. „Facebook“ teigimu, šie atnaujinimai leis verslams pasiekti labiausiai jų produkcija susidomėjusius ir „ištikimiausius“ klientus tinklalapiuose bei mobiliuosiuose įrenginiuose. Verslininkams atsiveria galimybės reklamuoti prekes, kurių žmonės paieškos tinkle ieškojo dažniausiai ar įkėlė į pirkinių krepšelį, tačiau taip ir nenusipirko.

Dėmesys turizmo sektoriui

Tam, kad kelionių agentūros lengviau pasiektų kelionę planuojančius vartotojus, „Facebook“ pristatė būtent į turizmo sferą orientuotas dimensijas, tokias kaip laikas ir data. Naudodamosi „Dynamic Ads for travel“ paslauga, turizmo agentūros ir kelionių paslaugų tiekėjai galės savo vartotojams rodyti tik tas reklamas, kurios yra susijusios su jų ieškotais maršrutais ir datomis. Be to, dinaminė reklama leis agentūroms pasiūlyti geriausius viešbučių pasiūlymus, klientui dar tik ieškant kelionės tikslo ar jau nusipirkus lėktuvo bilietą.

Tiesa, dinaminė reklama, orientuota į turizmą, dar nėra prieinama visoms įmonėms. Šiuo metu programa yra testuojama, tačiau, kaip žada „Facebook“, greitai šis įrankis bus prieinamas visoms sektoriaus įmonėms.

Auditorijos nustatymų atnaujinimai

Šalia dinaminės dinaminės reklamos adaptacijų turizmui „Facebook“ paskelbė atnaujinantys ir auditorijos, ateinančios ne iš „Facebook“ tinklo, konfigūracijos galimybes. Nustatymų pakeitimai argumentuojami tuo, kad ne visi klientai yra vienodai naudingi įmonėms.

Nauji tikslinės auditorijos parametrai:

  • Dažnis (frequency): kiek kartų yra atliekamas tam tikras veiksmas, pvz., lankomasi puslapyje;
  • Praleistas laikas (time spent): kiek laiko yra praleidžiama darant tam tikrą veiksmą, pvz., kiek laiko praleidžiama tam tikrame puslapyje;
  • Dinamiška data (dynamic date): datos, kai parodomas susidomėjimas, pvz., tam tikrais skrydžiais ar viešbučių rezervacijomis;
  • Įgyta vertė (aggregated values): išleista lankytojo suma;
  • Įrenginiai (devices): Android, iOS, kompiuteris ir kiti nešiojamieji įrenginiai

Kaip teigia „Facebook“, tikslinių auditorijų atnaujinimai bus prieinami naudojantis „Power Editor“ ir „Facebook API“ kelių mėnesių laikotarpyje.

Stebint nuolatinius atnaujinimus socialiniuose tinkluose, nelieka abejonių, kad netrukus visas vartotojų gyvenimas persikels į mobiliuosius įrenginius, ir reklamos srities atstovams teks apsiprasti naujuose reklamos plotuose, pavyzdžiui, „Google Glass“. Socialinė rinkodara nesnaudžia – o Jūs?

Komentarai