Akimirkos iš „Google“ ir „Versli Lietuva“ konferencijos

„Raibec“ dalyvavo „Google“ ir „Versli Lietuva“ organizuotoje konferencijoje „Visada priekyje | Interneto galimybės verslui 2014“. Tai buvo puiki proga smulkiam ir vidutiniam verslui sužinoti, kaip internetas bei jo teikiamos galimybės gali padėti didinti verslo sėkmę.

RAIBEC konferencijos metu prie stendo konsultavo tinklalapio kūrimo ir tobulinimo, konversijų didinimo bei „Google Adwords“ reklamos klausimais. 1:1 susitikimų erdvėje mūsų „Google“ produktų vadovas konsultavo norinčiuosius gilintis į svarbiausius el. komercijos vystymo ir „Google Adwords“ reklamos etapus.konf2

RAIBEC atstovai konferencijoje pristatė tris darbo su klientais pavyzdžius. „Pradedančiųjų“ salėje kalbėjome apie tai, kaip startuoti ir suvaldyti pardavimus. Salėje „Aktyviai plėtrai“ kalbėjome apie „Youtube“ ir „Google“ turinio tinkle naudojamus įrankius, siekiant prekės ženklo žinomumo. „Pažengusiems“ pristatėme pavyzdį, kaip naudodami „Google API“ padėjome klientui pateikti geriausius pasiūlymus greičiau nei jų konkurentai.

Pristatymų metu akcentavome, kad internetinės reklamos efektyvumas priklauso ne tik nuo pasirinktų įrankių, bet ir nuo tinklalapio našumo, nuo to, kaip tinklalapis pritaikytas vartotojui, nuo vidinių verslo procesų, sprendimų ir išsikeltų tikslų. Dalyvius kvietėme prieiti prie RAIBEC stendo ir padiskutuoti konkrečiai apie jų tinklalapį ir galimybes.konf3

Įspūdį paliko Vytautas Kubilius, „Google“ verslo plėtros vadovas Baltijos šalims, ir jo pranešimas apie didelius mūsų šalies pranašumus bei iškeltas klausimas, ar mes pasiruošę ateičiai? Susidomėjimo taip pat sulaukė Aldona Kapačinskaitė, „Google“ rinkodaros atstovė Prancūzijoje, ir pranešimas apie vartotojo elgseną ir apsipirkimo kelią internete. Savo pristatyme ji panaudojo taiklią metaforą: „Internetas verslui yra kaip jūra, kurioje galima prisigaudyti žuvies!

konf4

Džiaugiamės galėję dalyvauti pirmoje tokio pobūdžio konferencijoje Baltijos šalyse ir galėdami su potencialiais klientais pakalbėti apie jų verslo problemas bei papasakoti esamų klientų sėkmės istorijas.

Komentarai