„AdWords“ pavasaris: 5 svarbiausi artėjantys pokyčiai

Vos prieš kelias dienas konferencijoje „Google Performance Summit“ kompanija pristatė artėjančius pasikeitimus „AdWords“ platformoje, apie kuriuos turėtumėte žinoti ir jūs.

1. Skelbimai „Google Maps“ žemėlapiuose

„Google“ juos vadina „naujos kartos“ paieškos skelbimais. Tiek įprastos, tiek mobiliosios „Google Maps“ versijos paieškoje surinkus raktinį žodį, susijusių įmonių logotipai ir trumpi pasiūlymai bus rodomi nebe šalia žemėlapio, o tiesiai ant jo. Paspaudus ant skelbimo bus rodomas platesnis jo aprašymas.

Taip pat kuriami ir visiškai nauji „Google Maps“ skelbimų formatai, pavyzdžiui, akcijų blokas (Promotion Pin), skirtas specialiems pasiūlymams ir rodomas programėlėje iškart po žemėlapiu.

ap1

Be to, reklamuotojai įmonės „Google Maps“ profilyje galės pristatyti akciją, o vartotojai – panaršyti asortimentą. Tai atrodys maždaug taip:

ap2

Tiesa, skelbimų rodymo žemėlapiuose atranka nebus tiesmuka: „Google“ atsižvelgs ne tik į raktinį žodį, bet ir į kontekstą, pavyzdžiui, naršymo istoriją, paros laiką, pomėgius ir kitus kriterijus.

Kodėl tiek daug dėmesio skiriama „Google Maps“? Taip yra ne tik dėl sparčiai augančio vartotojų skaičiaus, kuris perkopė vieną milijardą. „Google“ duomenimis:

  • Su vieta susijusios paieškos sudaro beveik trečdalį visų paieškų mobiliuosiuose įrenginiuose.
  • Su vieta susijusių paieškų skaičius praėjusiais metais augo 50 procentų greičiau nei bendras mobiliųjų paieškų skaičius.

2. Išplėsti tekstiniai skelbimai

Siekdama suvienodinti vartotojų patirtį skirtinguose įrenginiuose, vasario mėnesį „Google“ pašalino skelbimus dešinėje paieškos rezultatų pusėje. Netrukus gerokai pasikeis ir patys skelbimai: vietoje vienos 25 simbolių antraštės reklamuotojai galės naudoti dvi 30 simbolių antraštes. Be to, išsiplės ir aprašymo eilutė: ji pailgės iki 80 simbolių ir pakeis 35 simbolių eilučių porą, buvusią iki šiol. Štai kaip atrodo skirtumas tarp senųjų ir išplėstų skelbimų:

ap3

„Google“ teigia, kad šie pakeitimai padidino konversijas net 25 procentais.  Naujovė ateina tiek į mobiliuosius įrenginius, tiek į stacionariųjų kompiuterių skelbimus, tad paskubėkite ja pasinaudoti greičiau už konkurentus.

3. Tikslesni apsipirkimų fizinėje parduotuvėje matavimai

Žinoma, kad dalis žmonių, spaudžiančių ant skelbimo, vėliau ateina apsipirkti į realią parduotuvę, tačiau kiek tiksliai? „Google“ siekia užverti spragą tarp skaitmeninio ir realaus pasaulio, pagal mobiliojo telefono vietą sekdama, ar vartotojas nuėjo į parduotuvę po to, kai paspaudė ant reklamos.

Techniniu požiūriu tai nėra naujovė: „Google“ teigimu, tokiu principu jau buvo išmatuota daugiau nei vienas milijardas apsilankymų fizinėse parduotuvėse. Tačiau ši „AdWords“ funkcija netrukus taps daug labiau prieinama skirtingų tipų verslams. Kaip pavyzdys cituojamas „Nissan“ padalinys Didžiojoje Britanijoje, kuris su šiuo įrankiu sužinojo, kad 6 procentai paspaudusiųjų ant skelbimo atėjo į saloną.

4. Prisitaikanti vaizdo reklama

Nauja paslauga, pavadinta „Responsive Display Ads“, labai palengvins darbą dizaineriams, kurie anksčiau turėdavo atskirai piešti dizainą skirtingos formos reklaminiams skydeliams (kvadratas, stačiakampis ir t.t.). Netrukus, kuriant naują skelbimą, užteks pateikti nuorodą (URL), antraštę, aprašymą ir paveikslėlį, o „AdWords“ automatiškai sukurs skelbimą, kuris prisitaiko prie svetainės struktūros. Pasikeitimai turėtų pradėti veikti vėliau šiais metais.

5. Lankstesnis „AdWords“ aukcionas

Iki šiol skelbimų paspaudimo kaina mobiliuosiuose buvo susieta su reklama stacionariuose įrenginiuose: ją būdavo galima arba palikti tokią pačią, arba padidinti tam tikru procentu. Planšetiniams kompiuteriams apskritai nebuvo daroma jokių išlygų – jie buvo prilyginti stacionariesiems.

Šiemet skelbimų kainodara taps daug lankstesnė: bus galima nustatyti atskirą skelbimo paspaudimo kainą reklamai mobiliuosiuose, stacionariuosiuose ir planšetiniuose įrenginiuose arba nustatyti tam tikrą skelbimo kainos priklausomybę tarp skirtingų įrenginių. Šis „Google“ sprendimas dar labiau įtvirtina strategiją, kurioje svarbiausia vieta tenka mobilisiems telefonams.

Šaltinis: WordStream

Komentarai